خبرگزاری کار ایران

امیدوارم اتفاقات فصل ۸۶ تکرار شود؛

ثنایی: از ابراهیم زاده حمایت می کنیم / با فرکی مذاکره نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۴۴

امیدوارم وضعیت پیکان در ادامه بهتر شود همانند فصل ۸۶ که ما در ابتدا خوب نبودیم و سپس به شرایط مناسب رسیدیم این اتفاق بار دیگر تکرار شود.

مدیر عامل تیم فوتبال پیکان پس از شکست سنگین مقابل استقلال و سقوط به قعرجدول لیگ گفت: حمایت های ما از کادر فنی ادامه خواهد داشت و تغییری در این مجموعه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم ثنایی که پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: طبیعی است از نتایج تیم راضی نباشم و جایگاه پیکان در انتهای جدول نیست. امیدوارم وضعیت پیکان در ادامه بهتر شود همانند فصل ۸۶ که ما در ابتدا خوب نبودیم و سپس به شرایط مناسب رسیدیم این اتفاق بار دیگر تکرار شود.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی از کادر فنی حمایت می‌کند، عنوان کرد: ما ابراهیم زاده را با مطالعه و مطابق با اهدافی که داشتیم انتخاب کردیم و حمایت ما از او و مجموعه کادر فنی ادامه خواهد داشت. حمایت از کادر فنی معمولا تا هفته دهم که یک سوم بازی‌ها پشت سر گذاشته شود ادامه دارد و تا آن زمان برای بررسی شرایط تیم صبر خواهیم کرد.

ثنایی تصریح کرد: پیکان تیم جوان و تازه شکل گرفته ای است و با گذشت هفته های ابتدایی به شرایط مطلوب بازمی گردد و باید تلاش کنیم تا با رفع نقاط ضعف خود شرایط مناسبی را برای دیدارهای آینده ایجاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بسته‌های فرهنگی که بین هواداران پخش شد، اظهار داشت: به هر حال ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم به همین خاطر کار عجیب و غریبی انجام ندادیم، اسم کتاب هم عجیب نبود و به مناسبت شهادت امام صادق این کتاب را پخش کردیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص مذاکره با حسین فرکی گفت: بهتر است در ابن زمینه از فرکی سئوال کنید چرا که ما تا این لحظه مذاکره ای با ایشان نداشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز