خبرگزاری کار ایران

مردم از این فوتبال لذت بردند؛

قلعه نویی: فوق العاده بودیم / فوتبال سال ۸۳ را نمایش دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۳۸

در این بازی فوق العاده بودیم. سه گل زدیم درحالی که حریف موقعیت ۳۰درصد هم نداشت. زمان می خواهیم تا بهتر شویم. مردم از این فوتبال لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال گفت: فوق العاده بودیم و خوشحالم که هفته به هفته بهتر می شویم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر پیکان ضمن بیان این مطلب، گفت: شکر خدا بازی خوبی انجام دادیم. منطقی بودیم و در نظم دفاعی و حمله هم خوب بودیم.

وی افزود: برد شیرینی بود و خوشحالم که هفته به هفته بهتر می شویم. البته هنوز هم جا دارد که بهتر شویم.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. گرچه پیکان سه گل دریافت کرد اما آنها سرمربی بزرگی دارند که شرایط این تیم را در آینده بهتر می کند. من یک سال با او همکار بودم. ابراهیم زاده از بهترین های ایران است.

قلعه نویی در مورد اینکه استقلال به شرایط ایده آل رسیده گفت: در این بازی فوق العاده بودیم. سه گل زدیم درحالی که حریف موقعیت ۳۰درصد هم نداشت. زمان می خواهیم تا بهتر شویم. مردم از این فوتبال لذت بردند. ما فوتبال سال ۸۳ را بازی کردیم اما این خوشحالی فقط برای امشب است. از فردا به فکر بازی های آینده هستیم. هنوز هفته پنجم است و زود است که بخواهیم خوشحالی بیش از حد داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز