خبرگزاری کار ایران

این برد را به خانواده نفرتقدیم می کنیم

دایی: بعضی ها منتظر لغزش ما بودند / منطقی و حرفه ای برنده شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۱۳

تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس تغییر کرده اند و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی دست پیدا کنیم. امیدوارم هواداران نیز به ما فرصت کافی بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن گفت: تیم پرسپولیس به مرور به شرایط ایده آل نزدیک می شود و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، علی دایی که پس از برتری مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران در نشست خبری سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا جا دارد تا درگذشت مهدی نفر خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت بگویم. مرگ این خبرنگار پرتلاش و صادق را باور ندارم و نبودن مهدی برایم آسان نیست.

وی در خصوص دیدار با ذوب آهن افزود: هواداران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و صبور باشند. پرسپولیس یک تیم جوان و نوپاست و با هماهنگی تیم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بازی سختی بود. در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی ارائه دادند اما موقعیت های گل ما خطرناک تر بود. در نیمه دوم در مالکیت توپ ذوب آهنی ها بهتر کارکردند و ما را تحت فشار گذاشتند اما در پایان تیم ما با ارائه یک فوتبال منطقی و درست به آنچه می خواست رسید.

دایی گفت: در شرایطی که بعضی ها منتظر لغزش ما بودند توانستیم در یک بازی سخت و بزرگ به پیروزی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس تغییر کرده اند و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی دست پیدا کنیم. امیدوارم هواداران نیز به ما فرصت کافی بدهند. سه بازیکن خود را که روی آنها حساب کرده بودیم دراختیار نداشتیم و مجبور شدیم در ترکیب تیم تغییر ایجاد کنیم. باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و هواداران نیز باید مهلت بیشتری به ما بدهند.

سرمربی پرسپولیس این برد را به خانواده مهدی نفر تقدیم کرد و درباره مسئله قرارداد با مدافع تیم ملی کاستاریکا گفت: با اومانا تقریبا تمام کرده ایم و در تست پزشکی باشگاه نیز قبول شده است. باید تیم خود را در خط میانی نیز تقویت کنیم چون پیام صادقیان را سه ماه در اختیار نداریم. با توجه به مشخص نبودن وضعیت مهرداد پولادی، سعی می کنیم چند بازیکن خوب دیگر برای تیم خود جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز