خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

شکست استقلال مقابل سپاهان در نیمه اول / اعتراض قلعه نوعی به پنالتی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۴۰

تیم استقلال ابتدا در دقیقه ۱۵توسط میلاد فخرالدینی به گل برتری رسید اما سپاهان در دقایق ۲۶ و ۳۴ توسط احسان حاج صفی از روی نقطه ی پنالتی و شریفی به گل های برتری دست یافت.

دیدار حساس تیم های استقلال و سپاهان در نیمه ی اول با برتری زرد پوشان سپاهان اضفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۹.۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و به قضاوت محمد فغانی در حضور ۱۵هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سپاهان نیمه ی اول را با برتری ۲ بر ۱ به سود خود به پایان برد.

تیم استقلال ابتدا در دقیقه ۱۵توسط میلاد فخرالدینی و روی یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه به گل برتری رسید اما سپاهان در دقایق ۲۶ و ۳۴ توسط احسان حاج صفی از روی نقطه ی پنالتی و شریفی به گل های برتری دست یافت.

ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی بیگ‌زاده با اشتباه نویدکیا همراه شد و موقعیت شوت زنی خوبی را برای فخرالدینی ایجاد کرد که این بازیکن در دقیقه ۱۵ با یک شوت سرکش، دروازه سپاهان را باز کرد. در ادامه سپاهانی ها برای گلزنی یکپارچه حمله شدند که در صحنه‌ای مشکوک، فغانی، داور این دیدار خطای پنالتی ای را به سود سپاهان اعلام کرد که این ضربه را حاج صفی در دقیقه ۲۶ به گل تبدیل کرد. امیر قلعه نوعی به شدت نسبت به اعلام این ضربه ی پنالتی به داور مسابقه معترض بود و همین اعتراض ها موجب اخراج کریم بوستانی از روی نیمکت استقلال شد.

تنها هشت دقیقه بعد از گل تساوی سپاهان بود که پریرا از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و با یک پاس بغل، شریفی را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود سپاهان شود.

ترکیب سپاهان: شهاب گردان، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، احسان حاج‌صفی، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و پریرا.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، هاشم بیگ‌زاده، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، جاسم کرار، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و محمد قاضی.

در نیمه اول هادی عقیلی و پریرا از تیم سپاهان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز