خبرگزاری کار ایران

خلا مدافعین کلاسیک را برطرف می‌کنیم؛

فکری: برای کسب برد به اصفهان می‌رویم / به مسائل حاشیه‌ای توجه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۵۱

سعی می‌کنیم در نبود مدافعین مصدوم خود با دادن برنامه‌های منظم تمرینی به مدافعین و انجامیک دفاع تیمی منسجم دروازه خود را در برابر خط حمله سپاهان حفظ کنیم.

مربی استقلال می‌گوید کادر فنی این تیم قصد دارند با یک دفاع تیمی خلا نبود مدافعین کلاسیک خود را برطرف کنند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در تشریح وضعیت تمرینات استقلال طی هفته‌ای که گذشت، بیان کرد: بعد از دو برد و کسب ۶ امتیاز از شنبه شرایط خوبی داشتیم و تمرینات منظمی را سپری کردیم. کادر فنی نقاط ضعف و قوت سپاهان را شناسایی کردن و برای بچه‌ها بازگو و خود را برای نبرد فردا آماده کردیم.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: سعی می‌کنیم در نبود مدافعین مصدوم خود با دادن برنامه‌های منظم تمرینی به مدافعین و انجامیک دفاع تیمی منسجم دروازه خود را در برابر خط حمله سپاهان حفظ کنیم و به این شکل نبود مدافعین کلاسیک خود را بی‌اثر کنیم.

مربی تیم استقلال در تشریح وضعیت امید ابراهیمی گفت: ابراهیمی طی دو روز گذشته تمرینات خوبی را با ما انجام داده، اما اینکه در بازی فردا کامل بازی کند در جلسه امشب کادر فنی و بعد از تمرین نهایی مشخص می‌شود.

فکری در رابطه با وضعیت میزبانی سپاهان و شرایط ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: ما از این شرایط آگاهیم و سعی می‌کنیم این موضوع را برای بازیکنان مطرح کنیم تا بتوانند با آرامش بیشتری بازی کنند و با توجه نکردن به مسائل حاشیه‌ای تیم از این وضعیت ضربه نخورد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: برای کسب برد به اصفهان می‌رویم و سعی کردیم ذهنیت برد را به بازیکن‌ها انتقال بدهیم و امیدواریم بتوانیم با کسب هر ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز