خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ چهاردهم فوتبال؛

تراکتورسازی فاتح سوپر جام / فولاد در تبریز ذوب شد / ادینیو فرشته اقبال خطیبی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۳۹

دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر بین تراکتورسازی تبریز(قهرمان جام حذفی) و فولاد خوزستان(قهرمان لیگ سیزدهم) را تیم تراکتورسازی برنده شد تا پیروز سوپر جام فوتبال ایران باشد.

دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر بین تراکتورسازی تبریز(قهرمان جام حذفی) و فولاد خوزستان(قهرمان لیگ سیزدهم) را تیم تراکتورسازی برنده شد تا پیروز سوپر جام فوتبال ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین دیدار چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به قضاوت علیرضا فغانی در حضور ۹ هزار تماشاگر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتورسازی به اتمام رسید. سامان نریمان جهان(۳۱) و لوسیانو ادینیو(۸۲) برای تراکتورسازی و مساریچ(۷۴) برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولاد در نیمه نخست تا حدی ناهماهنگ نشان داد و پاس‌های بازیکنان این تیم برای چندین مرتبه به تراکتورسازی رسید. برنامه اصلی فولاد در نیمه نخست روی پاس‌های پشت دفاع تیم حریف متمرکز بود ولی بازیکنان تراکتورسازی با خنثی کردن این برنامه فشار زیادی روی دروازه فولاد آورده و موفق شدند در دقیقه ۳۱ و توسط سامان نریمان جهان گل اول بازی را به ثمر برسانند تا بازی در این نیمه با همین تک گل به پایان برسد. نریمان جهان با این گل، عنوان اولین گلزن لیگ چهاردهم را از آن خود کرد.

در نیمه دوم هرچند بازیکنان فولاد فشار حملاتشان را بیشتر کردند، اما خطیبی با وارد کردن ادینیو به ترکیب تیم نشان داد قصد عقب نشینی نداشته و می‌خواهد تعداد گل‌های تیمش را بیشتر کند. با وجود این تیم فولاد در دقیقه ۷۴ موفق شد روی اشتباه حامد لک، دروازه‌بان تراکتورسازی به گل مساوی برسد. خروج اشتباه لک باعثشد تا مساریچ مدافع پیش تاخته فولاد گل مساوی را به ثمر برساند. تراکتورسازی دامنه حملات خود را افزایش داد تا اینکه لوسیانو ادینیو در دقیقه ۸۲ گل دوم تراکتورسازی را با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه بزند. در ادامه تلاش های فولادی ها به جایی نرسید تا تراکتورسازان نخستین ۳ امتیاز لیگ برتر را به خود اختصاص دهند.

برنامه ادامه دیدارهای هفته اول به شرح زیر است:
جمعه - ۱۰ / ۰۵ / ۹۳
* پدیده مشهد - ملوان بندرانزلی، ساعت، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد
* سایپا البرز - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۸، ورزشگاه انقلاب کرج
* سپاهان اصفهان - پیکان تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* صنعتی خوزستان - گسترش فولاد تبریز، ساعت ۱۹:۴۰، ورزشگاه غدیر اهواز
* پرسپولیس تهران - نفت تهران، ساعت ۱۹:۴۰، ورزشگاه آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز