خبرگزاری کار ایران

هدف ما جوان کردن لیگ است؛

تاج: قرعه‌کشی لیگ امسال واقعی است / زمان دربی های قبلی ساختگی بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۹۳

در گذشته به دلیل اینکه پرسپولیس و استقلال یک ورزشگاه مشترک داشتند خودمان بازی آنها را در هفته هشتم قرار می‌دادیم چون چاره‌ دیگری نداشتیم اما امسال قرعه‌کشی لیگ واقعی است.

رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به قرعه‌کشی چهاردهمین دوره این مسابقات گفت: قرعه‌کشی لیگ امسال واقعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج در مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: امسال دو رویکرد را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها کاهش هزینه‌ها و دیگری بهینه‌ سازی لیگ است.

وی اضافه کرد: طبق قرارداد AFC بودجه باشگاه‌ها را ۳۵ درصد کاهش دادیم که به نظرم کار درستی است. این نظارت بر بودجه برای جلوگیری از بدهی‌ انباشته باشگاه‌ها خواهد بود.

تاج افزود: دومین هدف سازمان لیگ جوان کردن لیگ برتر است که در این زمینه ۳۵ تا ۴۰ درصد لیگ ما در فصل آینده جوان خواهد بود. با جوانگرایی سعی داریم که میزان دوندگی بازیکنان از میانگین ۴.۵ تا ۶.۵ کیلومتر به ۱۰ کیلومتر برسد.

تاج با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان برای مسابقات تصریح کرد: هدف سازمان لیگ این بود که کیفیت مسابقات لیگ بالا برود و در سویی دیگر تلاش کردیم بلیت مسابقات گران نشود. ضمن اینکه برنامه‌های تیم‌های ملی در رده‌های مختلف را در نظر گرفته‌ایم؛ به عنوان مثال می‌دانیم که تیم امید مسابقات مهمی را برای بازی‌های المپیک در پیش دارد و با توجه به این مسئله برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین برای تیم ملی بزرگسالان نیز شطبق برنامه قبلی کارلوس کی‌روش برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال بار دیگر با اشاره به قرعه‌کشی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: سال گذشته دیدید که تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای بازی با سایپا به کرج رفتند یا مقابل تیم‌های نفت تهران و راه‌آهن در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه آزادی بازی کردند. در قرعه‌کشی امسال ممکن است پرسپولیس و استقلال در هفته اول به مصاف هم بروند و یا تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد در هفته اول به یکدیگر بخورند.

تاج ادامه داد: در گذشته به دلیل اینکه پرسپولیس و استقلال یک ورزشگاه مشترک داشتند خودمان بازی آنها را در هفته هشتم قرار می‌دادیم چون چاره‌ دیگری نداشتیم اما امسال قرعه‌کشی مسابقات لیگ واقعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز