خبرگزاری کار ایران

به سقف بودجه پایبند بوده‌ایم؛

صاحب‌پناه: ملی‌پوشان در کنار هواداران استقلال بمانند / به گمانه‌زنی‌ها توجه نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۴۰

ما به گمانه زنی‌ها توجه‌ نداریم. امسال با هر بازیکنی که به توافق رسیدیم در قالب سقف بودجه بوده است.

ریس هیت مدیره استقلال می‌گوید به شایعات مبنی بر هزینه بالاتر از سقف بودجه از سوی آبی‌‌پوشان نباید توجه کرد چراکه این اتفاق هرگز رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، کامران صاحب‌پناه درباره شرایط آبی‌ پوشان در این فصل گفت: همه چیز خوب پیش می‌رود. بازیکنان خوبی را توانستیم جذب کنیم و ترکیبی متشکل از جوان‌ها و با تجربه در استقلال امسال حضور دارند. درحال حاضر با ملی‌پوشان در حال مذاکره هستیم و از همین جا به آنها می‌گویم به استقلال بیایید و در کنار هواداران پر شور این تیم بازی کنید.

وی با رد اتهام هزینه بالاتر از سقف بودجه توسط باشگاه استقلال در این باره بیان کرد: ما به گمانه زنی‌ها توجه‌ نداریم. امسال با هر بازیکنی که به توافق رسیدیم در قالب سقف بودجه بوده است.

وی درباره خصوصی‌سازی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خصوصی سازی یک فرایند است و باید در این فرایند حرکت شود و تنها به استقلال بر نمی‌گردد و برای همه تیم‌ها به همین شکل است.

او در پایان درباره اینکه ورزشگاه آزادی برای اجاره ورزشگاه مبلغ هنگفتی را جهت برگزاری بازی‌ها در این مکان ورزشی درخواست کرده و موضع باشگاه استقلال در این‌باره چه خواهد بود، عنوان کرد: ورزشگاه آزادی جزو سرمایه‌های ملی کشور است. از سویی دیگر استقلال و پرسپولیس هم جزو سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند. برای تعامل بین این دو باشگاه و ورزشگاه آزادی، گفتگوها باید با صبر و شکیبایی بیشتری دنبال شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز