خبرگزاری کار ایران

دنبال مسائل حاشیه ای نیستم؛

حیدری: ناکامی فصل قبل را جبران می‌کنیم / فقط به لیگ‌های معتبر اروپایی می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۳۴

ظرف روزهای گذشته از طریق یکی از ایجنت‌های رسمی پیشنهادی از قطر برایم رسید که آن را رد کردم. من در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنم.

مدافع - هافبک استقلال می‌گوید در ایران جهت جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای تنها با آبی‌پوشان مذاکره داشته و در روزهای اخیر یک پیشنهاد خوب را از قطر رد کرده است.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درباره حضور مجددش در جمع شاگردان قلعه‌نویی گفت: قراردادم را با استقلال تمدید کردم. همانطور که قبلا گفته بودم، اولویت من در ایران تنها استقلال است و با هیچ تیم داخلی هم مذاکره نکردم. همه من را می‌شناسند که دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشنهاداتش از خارج کشور افزود: هنوز مذاکره من با تیم آلمانی ادامه دارد و مسئولان استقلال در جریان این موضوع هستند. می‌دانید حضور در اروپا و لیگ‌های معتبر آرزوی هر بازیکنی است و حتی مسئولان باشگاه هم از حضور احتمالی من در اروپا استقبال کردند و آن را افتخاری برای فوتبال ایران می‌دانند. همچنین ظرف روزهای گذشته از طریق یکی از ایجنت‌های رسمی پیشنهادی از قطر برایم رسید که آن را رد کردم. من در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنم.

حیدری در ادامه افزود: همه تلاشم روی این است که ناکامی فصل قبل را جبران کنیم. خود من فصل گذشته مصدومیت داشتم و نتوانستم کامل در خدمت تیم باشم. هواداران از ما توقع قهرمانی داشتند اما شرمنده آنها شدیم. امسال همه هواداران از استقلال توقع فوتبال زیبا و هجومی دارند که با توجه به شناختی که از قلعه‌نویی و بازیکنان امسال دارم این نوع بازی را سرلوحه خود قرار خواهیم داد.

وی درباره مسائل مالی باشگاه اضافه کرد: امسال باید در استقلال همه تلاش‌ ما روی قهرمانی باشد تا ناکامی فصل پیش را جبران کرده باشیم. امسال با توجه به سقف بودجه، قراردادها کاهش یافته و من هم به عنوان جزیی از تیم شامل این قضیه شدم. امسال برای همه استقلالی‌ها قهرمانی مهم است و بس.

حیدری ادامه داد: در حال حاضر به استقلالی‌ها قول داده‌ام اگر تیم آلمانی پیشنهاد جدیدی نداد، در خدمت این تیم بمانم. می‌خواهم از لطف همه هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم شرمنده آنها هستیم که سال گذشته نتیجه دلخواه حاصل نشد. امیدوارم امسال در کنار هواداران فصل خوبی را سپری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز