خبرگزاری کار ایران

بامشکی در گفت‌‌وگو با ایلنا:

جایزه قهرمانی سال گذشته ثامن‌الحجج هنوز پرداخت نشده است!

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۷۹

در جلسه ای که سجادی هم حضور داشت، قول داد مبلغی به فدراسیون کشتی داده شود که بدهی ها تسویه شود که خبری نشده و از آغاز سال جدید هم به هیچ هیاتی پولی داده نشده است.

علی بامشکی گفت: سفر به امریکا به خواست کادر مربیان و کشتی‌گیران ثامن‌الحجج به عنوان پاداش قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد در نظر گرفته شده و علاوه بر قهرمانی سال‌جاری، کادر تیم هنوز سفر سال گذشته را نیز طلب دارند.

رئیس هیات کشتی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایلنا هدف از شرکت تیم ثامن‌الحجج در لیگ کشتی فرنگی را چنین عنوان کرد: ما در رشته فرنگی کشتی‌گیران خوبی شاید نداشته باشیم، ولی مربیان خوبی نظیر بقاخواه داریم که سابق بر این خود مربی تیم جوانان بوده است. وی تمایل داشت در رشته فرنگی تیم بدهیم. هدف این است که با شرکت در لیگ هم به خود مربیان و هم به کشتی‌گیران استان کمک مالی بشود.

وی افزود: ما با سید ابوالفضل میرعلی مدیر عامل موسسه ثامن‌الحجج جلسه‌ای داشتیم و از وی قول گرفتیم در لیگ برتر کشتی آزاد سال آینده یک نماینده از شهر مشهد هم حضور داشته باشد. مهم نیست چهارم یا ششم شویم بلکه مهم حضور در مسابقات لیگ برتر است. در نظر داریم تیم ثامن‌الحجج سبزوار برای قهرمانی روی تشک برود و تیم دوم برای آینده کشتی خراسان با کشتی‌گیران بومی این خطه در مسابقات شرکت کند.

بامشکی با اشاره به اینکه هنوز سرمربی تیم کشتی فرنگی ثامن‌الحجج مشخص نشده، اظهار داشت: به محسن کاوه ماموریت داده شده وی با چند مربی صحبت کند. فقط ما طی درخواستی به میرعلی درخواست کرده‌ایم از مربیان و کشتی‌گیران استان هم استفاده شود، هر چند مسئولین تیم ثامن در رشته فرنگی هم به دنبال قهرمانی در لیگ هستند.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه هیات‌های استان‌ها بابت سال‌های قبل مبالغی را از فدراسیون طلب دارند که هنوز پرداخت نشده، تاکید کرد: در جلسه‌ای که سجادی هم حضور داشت، قول داد مبلغی به فدراسیون داده شود که بدهی‌ها تسویه شود که خبری نشده و از آغاز سال جدید هم به هیچ هیاتی پولی داده نشده است.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی نوجوانان کشوری ـ فروردین ماه سال‌جاری ـ را در مشهد برگزار کردیم و 35 میلیون تومان هزینه شد که بخشی از هزینه ـ حدود 20 میلیون ـ که به عهده فدراسیون بوده هنوز تسویه نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز