خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه خداحافظی؛

محمد بنا رسما کناره‌گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۷۰

در شرایط کنونی نه تنها امکانات ویژه برای ورزش اول ایران در نظر گرفته نشده، بلکه بی‌توجهی‌ها به اوج رسیده و مشکلات بسیاری سد راه موفقیت کشتی فرنگی است که گفتن آنها تکرار مکررات است

پرافتخارترین مربی سال 2011 کشتی فرنگی جهان با انتشار بیانیه‌ای رسما از تمام سمت‌های خود در فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، محمد بنا که نقشی شگرف در تحول عظیم کشتی فرنگی ایران داشت و پس از کسب عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 بهترین و درخشان ترین نتیجه کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن را با کسب سه نشان با ارزش طلا رقم زد بعد از ماه ها درگیری با فدراسیون کشتی عطای ماندن در این رشته را به لقایش بخشید.

او امروز با انتشار بیانیه ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است رسما با کشتی فرنگی ایران که عهده دار مدیریت و سرمربی تیم ملی بزرگسالانش بود، خداحافظی کرد.

در بیانیه‌ او خطاب به سرپرست فدراسیون کشتی اینچنین آمده است:

به نام خدا

سرپرست محترم فدراسیون کشتی

با سلام و ادب

با این که بیش از گذشته کشتی را دوست دارم و به آن عشق می‌ورزم، تصمیم گرفته‌ام مدتی از کشتی دور بوده و به استراحت بپردازم.

در این سال‌ها و پس از هشت سال حضور مداوم در کشتی فرنگی، سعی کردم با وجود مشتقات فراوان، کمکی کرده باشم تا پرچم مقدس کشورم به اهتزاز در آید.

اگر رفتم، به خاطر کشتی بود و اگر آمدم هم به خاطر منافع کشتی بوده است.

محمد بنا، همواره خود را سرباز کشتی ایران می‌داند، اما در شرایط فعلی صلاح را بر این می‌دانم که شاید نبودن من تلنگری به دست اندرکاران ورزش باشد تا به فکر کشتی فرنگی بیفتند، به فکر همان ورزشی که سه مدال طلا در المپیک گرفت و از اعتبار ورزش ایران دفاع کرد، اما با پایان المپیک مورد بی‌مهری قرار گرفت.

در شرایط کنونی نه تنها امکانات ویژه برای ورزش اول ایران در نظر گرفته نشده، بلکه بی‌توجهی‌ها به اوج رسیده و مشکلات بسیاری سد راه موفقیت کشتی فرنگی است که گفتن آنها تکرار مکررات است. بنابراین تصمیم گرفتم از سمت خود کناره‌گیری کرده و مدتی به استراحت بپردازم.

از مربیان و کشتی‌گیران در خواست می‌کنم با جدیت بیشتر از قبل به تلاش خود ادامه دهند تا موجبات موفقیت کشتی فرنگی در عرصه های بین‌المللی فراهم شود.

به امید روزی که ورزش ایران بتواند سکوهای جهانی و المپیک را فتح کرده و شادی که کمترین حق مردم ایران است، به هموطنانم هدیه شود. در خاتمه از ملت شریف ایران پوزش می‌طلبم و دست همه را می‌بوسم.

با تقدیم احترام

محمد بنا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز