خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته لیگ فدراسیون کشتی

بخشنامه لیگ فرنگی به استان ها ارسال شد

کد خبر : ۳۴۷۷۶

هر باشگاه می تواند حداکثر با21 کشتی گیر و از 2 تا 4 مربی کشتی، یک مربی بدنساز، یک ماساژور یا پزشک، یک متخصص تغذیه و یک سرپرست استفاده كند.

بخشنامه رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج همیشگی فارس که از روز 28 دی ماه آغاز می شود، به هیات های استان های سراسر کشور ارسال شد.
به گزارش ایلنا، متن این بخشنامه به شرح زیر است:
1. قرعه کشی با حضور نماینده تیم های فولادماهان سپاهان، صبای قم، ثامن الحجج، هیات کشتی خوزستان، هیات کشتی فارس و پرسپولیس انجام شد.
2. باشگاه ها درصورت جذب کشتی گیرخارجی ازهم اکنون می توانند اقدامات لازم رامعمول دارند تا وقفه ای درکارپیش نیاید.

3. هر تیم می بایستی حداکثرتا تاریخ 26 دی 91 صورت اسامی حداقل 10 نفراراعضای تیم خودرا به انضمام مدارک لازم (معرفی نامه هیات کشتی استان مربوطه- اصل قرار داد– معرفی نامه باشگاه– اصل شناسنامه یاکارت ملی+ رونوشت – اصل معرفی نامه از محل تحصیل – وضعیت نظام وظیفه) جهت عقد قرار داد به همراه سرپرست مربوطه به سازمان لیگ اعزام دارند تا کارت شرکت درمسابقات صادرشود والباقی کشتی گیران تا پایان وقت اداری آخرین روز دور رفت فرصت دارند جهت عقد قرار داد مراجعه كنند.

4. مبلغ 150/00/000 ریال بابت ورودیه مربوط به لیگ برتر را به حساب شماره 0106273464007 نزد بانک ملی، شعبه پیام انقلاب اسلامی کد 098 به نام لیگ فدراسیون کشتی واریز كرده و فیش مربوطه را به سازمان لیگ تحویل دهد.

5. نقل و انتقالات کشتی گیران و مربیان و ثبت قراردادهای رسمی آنان درسازمان لیگ طبق مفاد اساسنامه لیگ و مفاد این بخشنامه از تاریخ صدور این بخشنامه آغاز می شود و در پایان دور رفت مسابقات خاتمه می یابد.

6. هر باشگاه می تواند حداکثر با21 کشتی گیر و از 2 تا 4 مربی کشتی، یک مربی بدنساز، یک ماساژور یا پزشک، یک متخصص تغذیه و یک سرپرست استفاده كند.

7. هرتیم می تواند با یک کشتی گیر خارجی و دو کشتی گیر تیم ملی و یا 2 کشتی گیر خارجی، یك کشتی گیر تیم ملی قرارمنعقد كند به شرط آن که تعدادکشتی گیران از 21 نفر بیشتر نشود.اعضای تیم اعزامی به المپیک 2012 لندن تیم ملی محسوب می شوند.

8. مسابقات در اوزان 55-60-66-74-84- 96 و 120 کیلو گرم و با 2 کلیو ارفاق در هر وزن انجام می پذیرد.
9. مسابقات به صورت دوره ای در یک گروه بصورت رفت و برگشت انجام می شود.
10. زمان وزن کشی27 دی 91 و مسابقات طبق برنامه ذیل با حضور 6 تیم طبق قوانین موجود دراساسنامه سال جاری برگزارخواهد شد.

برنامه هفته اول از دور رفت که روز 28 دی ماه برگزار می شود، به شرح ذیل است:
1- موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با هیات کشتی خوزستان - میزبان: سبزوار
2- فولاد ماهان سپاهان اصفهان با هیات کشتی فارس - میزبان: اصفهان
3- پرسپولیس جویبار با صبای قم - میزبان: جویبار

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز