خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم کالچو؛

شکست تلخ بانوی پیر مقابل رم/هدیه سه امتیازی توتی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۲

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در ادامه رقابت های هفته هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا با قبول شکست یک بر صفر مقابل رم صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را به خطر انداخت.

تیم فوتبال آس رم با تک گل فرانچسکو توتی صدرنشین کالچو را به زانو درآورد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در ادامه رقابت های هفته هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا با قبول شکست یک بر صفر مقابل رم صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را به خطر انداخت.

تیم فوتبال رم دیشب در حضور بیش از 38 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیکو موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گل دقیقه 58 فرانچسکو توتی، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی این مسابقات را شکست دهد.

این چهارمین شکست یوونتوس در رقابت‌های این فصل بود، اما آنها با وجود این شکست همچنان با 55 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. رم نیز با این پیروزی 37 امتیازی شد و موقتا تا رده هفتم جدول صعود کرد. در دیگر بازی شنبه شب دو تیم کیه‌وو و پالرمو در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند.

رقابتهای این هفته امشب با برگزاری 6 دیدار دیگر پیگیری می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کاتانیا - بولونیا

جنوا - اودینزه

ناپولی - سامپدوریا

پسکارا - کالیاری

تورینو - آتالانتا

فیورنتینا - اینتر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز