خبرگزاری کار ایران

بعد از حذف مس سرچشمه؛

سرمربی پاس همدان: با شکست ذوب‌اهن فینالیست می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۰

16 و 21 خرداد با ذوب آهن بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید با انگیزه بالا در رفت و برگشت ذوب آهن را شکست می دهیم و دل هواداران را که در طول بازی‌ها یار و یاور تیم ما بودند شاد می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی رفت و برگشت مس سرچشمه را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

مجتبی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این این مطلب گفت: برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم.نیمه اول هدف ما این بود که مساوی از زمین بیرون برویم و گل نخوریم که این طور هم شد. در نیمه دوم هم بازی را در دست داشتیم که با اشتباه فردی بازیکنان خود گل خوردیم اما در دقایق پایانی توانستیم گل خورده را جبران کنیم و با تغییر سیستم و قرار دادن 3 فروارد به پلی آف صعود کردیم.

وی در خصوص زمان دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: 16 و 21 خرداد با ذوب آهن بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید با انگیزه بالا در رفت و برگشت ذوب آهن را شکست می دهیم و دل هواداران را که در طول بازیها یار و یاور تیم ما بودند شاد می کنیم.

مجتبی خورشیدی سرمربی پاس همدان در خصوص اینکه آیا فکر میکردید که مس سرچشمه را با سرمربیگری داوود مهابادی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد را شکست دهید گفت: بزرگترین دغدغه ما این بود که تمرین نداشتیم و مس سرچشمه به خوبی تمرین کرده بود اما با ریکاوری مناسب توانستیم پیروز میدان باشیم.

خورشیدی در پایان اضافه کرد: مقابل ذوب آهن با کسب یک پیروزی خوب به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. البته در مقابل این تیم با بازی و شکل متفاوتی ظاهر خواهیم شد چون که بازی با آنها شرایط خاص خود را دارد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پاس همدان برای صعود به لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشورمان عصر دیروز توانست با تساوی یک بر یک مقابل مس سرچشمه به دیدار پلی‌آف صعود کند و برای شرکت در لیگ برتر باید روزهای 16 و 21 خرداد ماه مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز