خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس می‌تواند قهرمان جام حذفی شود؛

ابراهیمی: مهدوی‌کیا ستاره بی‌همتای فوتبال ایران بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۰

هر آمدنی رفتنی دارد و همه یک روز باید به خط پایان زندگی برسیم ولی چه بهتر که این یک پایان خوب باشد و ما با کدورت و ناراحتی به پایان مسیر یک دوره از زندگی خود نرسیم.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد که مهدوی‌کیا یکی از ستارگان بی همتای فوتبال ایران بوده است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال باشگاهی گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و همه یک روز باید به خط پایان زندگی برسیم ولی چه بهتر که این یک پایان خوب باشد و ما با کدورت و ناراحتی به پایان مسیر یک دوره از زندگی خود نرسیم.

وی افزود: مهدی مهدوی‌کیا یکی از ستارگان بی‌همتای فوتبال ایران بود که سال‌های سال به فوتبال ملی و باشگاهی ما خدمت کرد. امروز من خیلی خوشحالم که مهدوی‌کیا آنقدر در زمین فوتبال نماند که همه آرزوی خداحافظی او را داشته باشند. من معتقدم مهدوی کیا باید می‌رفت و چه خوب که او امروز که در اوج آمادگی است با زمین فوتبال وداع کرد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به رفتار یحیی گل محمدی در قبال مهدی مهدوی‌کیا گفت: واقعا اگر یحیی شخصا به مهدوی کیا اعلام کرده که نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس کند هم برای این مربی و هم برای فوتبال ایران متاسفم. هرچند که بعید می‌دانم گل محمدی این چنین ادبیاتی را در قبال مهدوی کیا به کار گرفته باشد.

وی با تاکید بر انجام یک دیدار خداحافظی بزرگ برای مهدوی کیا گفت:‌مهدی باید با یک بازی بزرگ در حضور صد هزار نفر رسما کفش هایش را بیاویزد و اگر این اتفاق نیفتد به نظرم یک ظلم و جفای بزرگ در حق او و همه خدمات او برای فوتبال ایران اتفاق افتاده است.

ابراهیمی در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس هم گفت: به نظرم پرسپولیس یک بار دیگر دارد به همان شرایط بی انگیزه گذشته باز می گردد این زنگ خطر بزرگی برای موفقیت این تیم در جام حذفی به شمار می رود. امیدوارم که کادرفنی و مدیران این باشگاه هر چه سریعتر تدبیر درستی برای بازگشت پرسپولیس به روال عادی بی اندیشند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد گفت: راه بسیار دشواری پیش پای این تیم است اما من فکر می کنم اگر شاگردان گل محمدی بتوانند داماش را در نیمه نهایی حذف و به فینال برسند قهرمان این رقابت ها خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز