خبرگزاری کار ایران

جوکار در گفتگو با ایلنا:

اسامی امضاکنندگان سئوال از رئیس‌جمهور منتشر شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۴

جلسه سئوال از رئیس جمهور به مسائل انحرافی و حاشیه‌ای کشیده خواهد شد.

ایلنا - یزد: نماینده مردم یزد در مجلس نهم گفت: جلسه سوال از رئیس جمهور به مسائل انحرافی و حاشیه‌ای کشیده خواهد شد.

سردار محمد صالح جوکار در گفتگو با ایلنا در توضیح این مطلب تصریح کرد: طرح سوال از وزرا و رئیس جمهور حق قانونی نمایندگان است و بعد نظارتی مجلس را نشان می‌دهد. ولی نکته‌ای که در این بین وجود دارد شرایط فعلی کشور است.

وی افزود: در فاصلهٔ کمی از تاکیدات رهبری مبنی بر تعامل قوا بسر می‌بریم و بنظر بنده طرح این سوال موجب تعامل قوا نخواهد شد.

این نماینده اصولگرا با اشاره به سابقه طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس هشتم، گفت: طرح سوال در مجلس قبل حاشیه سازی را به دنبال داشت، موجب تعامل قوا نشد و بهانه به دست رسانه‌های دشمن داد.

وی تصریح کرد: نتیجه کار از مجلس هشتم مشخص است و مسائل انحرافی و حاشیه‌ای مطرح خواهد شد. مشکل اساسی امروز مردم تورم و گرانی است و سوال از رئیس جمهور حلال این مشکلات نخواهد بود.

جوکار معتقد است: انتقاد به بخش‌های مختلف در خصوص مسائل اقتصادی وارد است، ولی راهکار آن تعامل و تفاهم و تدوین راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود است. لذا به جای ایجاد فضای دو قطبی باید نشست و مسائل اساسی مردم را حل کرد.

وی مجددا تاکید کرد: امروز نیازمند همفکری و همیاری یا یکدیگر هستیم و نبایست در این مقطع توان‌هایمان را در مقابل یکدیگر بکار بگیریم.

جوکار همچنین از هیات رئیسه خواست تا اسامی امضاکنندگان طرح سوال منتشر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز