خبرگزاری کار ایران

روز پنج‌شنبه؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۶

همزمان با هفته تعاون، خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی پیشگامان عصر ارتباطات با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می‌شود.

ایلنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح روز پنج‌شنبه 14 شهرویرماه به منظور افتتاح «خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی پیشگامان عصر ارتباطات» به یزد سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا از یزد، همزمان با هفته تعاون، خط تولید مونتاژ بوردهای الکترونیکی پیشگامان عصر ارتباطات با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می‌شود.

بنابر اعلام گروه تعاونی پیشگامان، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی خط تولید مونتاژ تجهیزات الکترونیکی صنعتی و خانگی و مخابراتی با استفاده از جدید‌ترین امکانات روز پیشگامان عصر ارتباطات افتتاح می‌شود.

این خط تولید با جدید‌ترین تکنولوژی و به روز‌ترین ماشین آلات ضمن اشتغال‌زایی۸۰ نفر، با ظرفیت تولید ۱۸۰۰۰۰ قطعه در ساعت به بهره برداری می‌رسد.

در حال حاضر این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده، به تولید محصولاتی از قبیل سیستم‌های حضور و غیاب، پارکینگ هوشمند، سامانه هوشمند مانیتورینگ دما و رطوبت، بوردهای هوشمند و سامانه پرداخت الکترونیک می‌پردازد.

عضویت در شورای عالی انفورماتیک، برگزیده جشنواره نشان حمایت ملی و عضویت در سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان یابی رادیویی از جمله افتخاران این مجموعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز