خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران:

طرح هجرت 3 باتمام توان در مازندران اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۷

مازندران در اجرای طرح هجرت سه مشكل ندارد و با همكاری دستگاه های اجرایی منابع مالی این طرح مهم تامین و با تمام توان در استان اجرا می شود.

ایلنا: طرح هجرت سه از برنامه های محوری بسیج سازندگی و مورد تاكید رهبری و رئیس جمهور است كه از سوی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ولی‌الله فرزانه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، اظهار داشت: طرح هجرت سه از برنامه‌های محوری بسیج سازندگی و مورد تاكید رهبری و رئیس جمهور است كه از سوی آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینكه برای اجرای دقیق طرح هجرت 3 در استان كارگروه تشكیل شد، ادامه داد: رهنمودهای رهبری با مدیریت استاندار باید در استان به صورت دقیق اجرا شود.

فرزانه تصریح كرد: مازندران در اجرای طرح هجرت سه مشكل ندارد و با همكاری دستگاه‌های اجرایی منابع مالی این طرح مهم تامین و با تمام توان در استان اجرا می‌شود.

وی به چند بند از قانون ماده واحده بودجه كه سهم آموزش و پرورش را در تامین منابع مالی مشخص می‌كند اشاره كرد و گفت: ماده واحده 30 قانون بودجه در سال جاری اشاره دارد كه آموزش و پرورش با فروش اموال غیر منقول مازاد می‌تواند 25 درصد این اعتبارات را برای تجهیزات هوشمندسازی مدارس اختصاص دهد.

فرزانه با اشاره به اینكه امسال قانون بودجه اجازه داد برای تشویق خیران مدرسه‌ساز قسمتی از اعتبارات تملك دارایی‌ها را به عنوان یارانه سود تسهیلات در اختیار خیران قرار گیرد، یادآور شد: با فراهم شدن تسهیلات بانكی خیران می‌توانند در ساخت و ساز مدارس با آموزش و پرورش مشاركت كنند.

وی ادامه داد: در بند سه قانون بودجه آمده است، 200 میلیارد تومان برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس در نظر گفته شده است كه سهم مازندران در كشور به هشت میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اعلام اینكه قوانین بودجه كمك می‌كند تا برای تجهیز فضاهای آموزشی اعتبارات خوبی پیش‌بینی شود، بیان داشت: اقدام بعدی خیران بعد از احداث فضاهای آموزشی، هوشمندسازی مدارس باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز