خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

امروز سه حقوقدان شورای نگهبان در جلسه علنی مجلس انتخاب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۸۷

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از معرفی ۵ حقوقدان به مجلس از سوی قوه‌قضائیه خبر داد.

ایلنا: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از معرفی ۵ حقوقدان به مجلس از سوی قوه‌قضائیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به معرفی پنج حقوقدان شورای نگهبان از سوی قوه قضائیه به مجلس، گفت: از وظایف رئیس قوه قضائیه معرفی حقوقدان‌های شورای نگهبان به مجلس است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه عباسعلی کدخدایی، محسن اسماعیلی، سام سوادکوهی، پورابراهیمی و صادقی به عنوان پنج حقوقدان از سوی قوه قضائیه به مجلس معرفی شدند، افزود: ‌بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین سه حقوقدان از میان آن‌ها امروز (یکشنبه) در نشست علنی مجلس انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه دوره سه ساله عباسعلی کدخدایی، حسینعلی امیری و محسن اسماعیلی در سمت حقوقدان شورای نگهبان ۲۴ تیر به پایان می‌رسد، ‌تصریح کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که حسینعلی امیری به‌عنوان حقوقدان شورای نگهبان از سوی قوه قضائیه معرفی نشده است، از این‌رو رئیس قوه قضائیه حقوق‌دان‌هایی مدنظر خود را به مجلس معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز