خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

همه ملزم به تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۳

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد؛ به قانون در همه مراحل انتخابات پایبند باشند.

ایلنا: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که به قانون در همه مراحل انتخابات پایبند باشند.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد اظهار داشت: معیار همه ما قانون و قانون مداری است چراکه ما میثاقی به نام قانون داریم که باید همگان ازجمله کاندیداها به آن پایبند باشیم.
وی، روند قانونمداری کاندیداها تاکنون را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در این دوره خوشبختانه تا امروز مشکل قانونی جدی نداشته‌ایم و روند صحیح بر کل فرآیند انتخابات حاکم بوده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که به قانون در همه مراحل انتخابات پایبند باشند.
ملکشاهی ضمن یادآوری اینکه عکس‌العمل کاندیداها در سابقه تاریخی و سیاسی آنها باقی خواهد ماند، یادآور شد: اگر کاندیداها بعد از اعلام نتایج اعتراضی هم داشتند باید از کانال قانون و مجرایی که قانون آن را تعیین کرده اعتراضات خود را پیگیری کنند.
وی یادآور شد: با این وجود پیش بینی ما این است که روند مطلوبی که تاکنون بر انتخابات حاکم بوده است تا بعد از اعلام نتایج نیز ادامه داشته و رفتار خلاف قانون از طرف کاندیداها نداشته باشیم.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها تاکنون در زمینه تبلیغات انتخاباتی و تعهداتی که به مردم داده‌اند براساس قانون عمل کرده اند، بیان داشت: امروز هم توصیه ما به کاندیداها به خصوص ریاست جمهوری این است که بعد از اعلام نتایج اولین کاری که انجام می‌دهند این باشد که به برنده انتخابات تبریک بگویند و بلوغ و رشد سیاسی خود را به رخ جهانیان بکشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز