خبرگزاری کار ایران

ازهاری خطاب به دستگاه‌های اجرایی کردستان:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۳۸

برای اتمام طرح های با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی 730 میلیارد ریال و برای طرح‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی بیش از 850 میلیارد اعتبار مورد نیاز است.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استانداری کردستان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید در اولویت تخصیص بودجه از سوی دستگاه‌های اجرایی باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، ارسلان ازهاری در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: با توجه به لزوم اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و زیربنایی دستگاه‌های در سطح استان باید در زمان مقرر در این راستا باید تلاش شود تا با به کارگیری همه توان دستگاه‌ها نسبت به اتمام پروژه‌ها و واگذاری آن‌ها اقدام شود.
وی تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد را ضروری برشمرد و افزود: البته بر طبق برنامه‌ریزی و اعتبارات موجود استان در سال جاری می‌توان تا ۱۰ درصد از اعتبارات را صرف آغاز پروژه‌های جدید و مورد نیاز دستگاه‌ها نمود، ولی هم جهت با آن باید راه اندازی و واگذاری طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها با سرعت بیشتری به انجام برسد.
ازهاری به اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان اشاره و تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این طرح‌ها در سال جاری اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال باید هزینه شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان گفت: در مجموع برای اتمام طرح‌های با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۷۳۰ میلیارد ریال و برای طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵۰ میلیارد اعتبار مورد نیاز است.
وی تاکید کرد: ماهیت اعتبارات استان در سال ۹۲ در بخش‌های عمرانی و هزینه‌ای خواهد بود که در مجموع سهم اعتبارات استان در این زمینه سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال است که بیش از دو هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال آن سهم اعتبارات عمرانی استان است.
ازهاری یادآور شد: همچنین در بخش درآمد‌ها نیز در اعتبارات امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات مشابه سال قبل با بیش از ۵۰ درصد رشد اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کردستان در پایان سخنانش با بیان اینکه سهم کردستان از ۸۲ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی کشور ۲. ۷۵ درصد است، خاطرنشان کرد: در مجموع میزان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری دو هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است که از این میزان اعتبارات ۹۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز