خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان خبر داد:

رشد ۶۱ درصدی تماس کردستانی‌ها با مرکز فوریت‌های ۱۱۰

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۹

اختلافات خانوادگی، تصادفات و مسائل اقتصادی بیشترین آمار تماس‌های تلفنی با ما را در استان به خود اختصاص داده است.

ایلنا: معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان از رشد ۶۱ درصدی تماس مردم استان با ۱۱۰ طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عباس مسعودی ظهر یکشنبه 23 تیرماه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: افزایش ۶۱ درصدی تماس کردستانی‌ها با تلفن ۱۱۰ ناشی از افزایش اعتماد مردم این استان به نیروی انتظامی است و ما نیز تلاش خواهیم داشت که با حضور به موقع در صحنه و همچنین رسیدگی به خواسته‌های مردم در اسرع وقت در راستای تحکیم این اعتماد اقدام کنیم.
وی میانگین زمان حضور مأموران ۱۱۰ استان در صحنه جرم را ۱۲ دقیقه عنوان کرد و گفت: تأخیرهایی که برای مأمورین نیروی انتظامی پس از تماس با ۱۱۰ پیش می‌آید اکثراً به دلیل واضح نبودن آدرس اعلام شده است.
مسعودی تصریح کرد: اختلافات خانوادگی، تصادفات و مسائل اقتصادی بیشترین آمار تماس‌های تلفنی با ما را در استان به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه سخنانش تعداد خط‌های پاسخگویی فوریت‌های ۱۱۰ را ۲۵ مورد عنوان کرد و افزود: در برخی از شهرستان‌های استان تا چهار خط و در سنندج هفت خط ۱۱۰ آماده پاسخگویی به شهروندان است که در نظر داریم در آینده نزدیک و با توجه به افزایش تماس‌ها، تعداد خطوط در سنندج را به ۹ خط برسانیم.
معاون عملیات فوریت‌های پلیس انتظامی کردستان همچنین از جدا کردن گشت‌های ۱۱۰ از گشت‌های پیشگیری به منظور ارائه خدمات هر چه سریع‌تر به شهروندان خبر داد.
مسعودی در پایان تماس‌های غیرضروری مردم را موجب ترافیک، پیک کار و افزایش فاصله زمانی حضور مأموران پلیس ۱۱۰ در محل وقوع جرم دانست و از کاهش ۱۰ درصدی مزاحمت‌های تلفنی ۱۱۰ خبر داد و گفت: تماس افرادی که از تلفن‌های عمومی با ۱۱۰ تماس می‌گیرند بدون هیچ توجهی قطع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز