خبرگزاری کار ایران

از صبح چهارشنبه؛

فیلم «گذشته» در سنندج به اکران عمومی در می‌آمد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۷

مدت زمان فیلم گذشته، 130 دقیقه است که با زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شود.

ایلنا: فیلم «گذشته» آخرین ساخته اصغر فرهادی از صبح چهارشنبه ۱۹ تیرماه جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج به اکران عمومی درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، فیلم سینمایی «گذشته» آخرین اثر اصغر فرهادی بعد از «جدایی نادر از سیمین» از چهارشنبه ۱۹ تیرماه جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

این فیلم داستان احمد مردی ایرانی است که چهار سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی لوسی دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به لوسی پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد و....

براساس این گزارش، مدت زمان فیلم «گذشته»، ۱۳۰ دقیقه است که با زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شود و بره‌نیس بژو، طاهر رحیم و علی مصفا از بازیگران این فیلم هستند.

بژو برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را از شصت و ششمین جشنواره فیلم کن دریافت کرد و جایزه کلیسای جهانی نیز به اصغر فرهادی برای ساخت این فیلم اهدا شد.

علاقه مندان جهت تماشای این فیلم می‌توانند در ایام اکران ساعت‌های ۱۰ صبح، ۱۴. ۴۵، ۱۷، ۱۹. ۱۵، ۲۱. ۳۰ و سانس فوق العاده ۲۳. ۴۵ در محل سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج این فیلم را به تماشا بنشینند.

تلفن‌های رزرو بلیط ۳۲۳۰۵۷۵، ۳۲۴۱۶۴۰، ۳۲۸۵۶۷ و ۳۲۸۵۵۶۸ می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت سینما تیکت به آدرس www. cinematicket. ir به صورت آنلاین بلیت سینما بهمن سنندج را رزرو نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز