خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کردستان

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۴

تمامی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی موظف‌اند نسبت به اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام و به این امر مهم توجه لازم را داشته باشند.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری کردستان به لزوم بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان در سال جاری تاکید کرد وگفت: تمامی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی موظفند نسبت به اتمام و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام اقدام و به این امر مهم توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، ارسلان ازهاری شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار داشت: استان کردستان‎ ‎دارای ظرفیت‌ها و نعمت‌های خدادادی فراوانی ‏در بخش‌های مختلف ‏برای دستیابی‎ ‎به توسعه پایدار است‏‎‏ که لازم است از این ظرفیت‌ها به نحو مقتضی و مطلوب و با کار و هدایت اصولی شکوفا شود.

وی با عنوان اینکه هنوز اعتبارات کردستان ابلاغ نشده اما مقدمات این کار فراهم شده است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا زمان ابلاغ اعتبارات، اطلاعات مواردی به عنوان ظرفیت قانون بودجه تعیین شده را به شورای برنامه ریزی استان ارسال کنند.

ازهاری با بیان اینکه هم اکنون ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شده است، افزود: از این تعداد، ۵۴۰ میلیارد تومان پروژه تکمیلی، ۱۷۹ میلیارد تومان پروژه مستمر و ۱۵۳ میلیارد تومان نیز پروژه کیفی هستند.

معاون برنامه ریزی استانداری کردستان با اشاره به اینکه یکی از این ظرفیت‌های قانون بودجه، مربوط به آموزش و پرورش در خصوص خیرین مدرسه‌ساز است، یاداور شد: قانون‌گذار این اجازه را داده که بخشی از اعتبارات عمرانی را بابت تفاوت سود و کارمزد به خیرین پرداخت کنیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان‌ها می‌توانند اموال این اداره‌کل را برای احکام صادره و یا پروژه‌های نیمه‌تمام به فروش برسانند، از مسئولان آموزش و پرورش استان خواست این مورد را جزو برنامه‌های خود قرار دهند و آن را عملیاتی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز