خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

مسئولان با جدیت مدیریت بودجه در استان را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۲

ظرفیت‌های مطلوبی در کردستان وجود دارد که باید با آگاهی و تسلط کافی مدیران بر قانون بودجه، از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی استان استفاده شود.

ایلنا: استاندار کردستان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست با جدیت بیشتری مدیریت بودجه در استان را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه شب 15 تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سنندج، بر اشرافیت کامل و دقیق مسئولان بر قانون بودجه در استان تأکید کرد و گفت: تسلط بر قانون بودجه و استفاده بهینه از آن، از موفقیت‌های یک مدیر محسوب می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه اعتبارات موجود می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات بزرگی در استان باشد، تصریح کرد: به منظور دستیابی به میزان تسلط مدیران استان در قانون بودجه، امتحانی به صورت مکتوب از آن‌ها به عمل می‌آید.

وی افزود: ظرفیت‌های مطلوبی در کردستان وجود دارد که می‌بایست با آگاهی و تسلط کافی مدیران بر قانون بودجه، از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه وآبادانی استان استفاده شود.

استاندار کردستان در ادامه یادآور شد: متاسفانه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مسئولیت تعدادی از هیئت‌های ورزشی را برعهده گرفته‌اند.

شهبازی با بیان اینکه این امر خلاف قانون است، خاطرنشان کرد: مسئولیت هیئت‌های ورزشی باید به مردم به‌ویژه قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی واگذار شود، چرا که مسئولان تنها حق حمایت از این هیئت‌ها را دارند.

وی در پایان سخنانش از مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواست ظرف مدت یک ماه وضعیت هیئت‌هایی که مدیران دستگاه‌های اجرایی تصدی آن‌ها را بر عهده دارند، مشخص کنند و نتیجه را به استانداری اعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز