خبرگزاری کار ایران

شش مامور پاکسازی میدان مین در مریوان به شهادت رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۴

در جریان این انفجار آرام پیروزی، بهروز غلامی، جعفرنام بردار، صادق اسلامیان، علی اکبر همتی و محمد رضا نوری از استان های کردستان، کرمانشاه و همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ایلنا - مریوان: شش عضو فعال مرکز مین‌زدایی کشور در حین عملیات پاکسازی میدان مین در نزدیکی روستایی پیران از توابع شهرستان مریوان بر اثر انفجار مین به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای تیم مین زدایی مستقر در شهرستان مریوان روز گذشته 13 آبان ماه جاری حین انجام ماموریت کاری مشغول به فعالیت بودند که بر اثر انفجار مین شش نفر از افراد حاضر در این محل به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش بعد از انفجار مین و با حضور به تیم های امداد و نجات افراد به بیمارستان مریوان انتقال داده شدند که به دلیل شدت جراحات وارده هر شش نفر به شهادت رسیدند.

در جریان این انفجار، آرام پیروزی، بهروز غلامی، جعفرنام بردار، صادق اسلامیان، علی اکبر همتی و محمد رضا نوری از استان های کردستان، کرمانشاه و همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

هم اکنون مراسم تشییع پیکر شهدا در مریوان در حال انجام است که بعد از تشییع پیکر یکی از شهدا در منطقه سردوشی مریوان، بقیه شهدا به استانهای محل سکونت خود انتقال داده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز