خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرکات کردستان:

365 میلیون دلار کالا از کردستان به خارج از کشور صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۸

کالاهای صادراتی امسال از طریق بازارچه سیرانبند بانه، گمرک سنندج، گمرک باشماق و گمرک بانه انجام شده است./ در سال جاری 7 هزار و 531 تن کالا به داخل کشور وارد شده است.

ایلنا: مدیرکل گمرکات کردستان از صادرات 365 میلیون دلار کالا از مرزهای استان به خارج از کشور طی سالجاری در استان خبر داد.
محمد شهبازی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج با اشاره به اینکه از این میزان کالا بیش از 206 میلیون دلار مربوط به کالاهایی است که اظهارنامه‌های آنها در گمرکات استان صورت گرفته است، تصریح کرد: وزن کالاهای صادراتی به خارج از کشور 295 هزار و 219 تن بوده که در سال گذشته این رقم در پنج ماه نخست سال 458 تن بوده است.
وی افزود: کالاهای صادراتی امسال از طریق بازارچه سیرانبند بانه، گمرک سنندج، گمرک باشماق و گمرک بانه انجام شده است.
این مسئول به برخی از کالاهای صادراتی از استان به خارج کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این کالاها میوه، مصالح ساختمانی و محصولات شیمیایی است.
شهبازی همچنین به کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری 7 هزار و 531 تن کالا به داخل کشور وارد شده است.
مدیرکل گمرکات کردستان در پایان سخنانش ارزش کالاهای وارداتی را پنج میلیون و 415 هزار ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار و 300 تن کالا به داخل کشور وارد شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز