خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تابستانه انجمن نجوم در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۵۹

انجمن ستاره شناسی سپهر نو به عنوان تنها انجمن فعال در زمینه نجوم آماتوری، نمایشگاهی را در راستای ارتقا سطح علمی استان در روزهای پنج شنبه و جمعه 14 و 15 شهریور ماه از ساعت 18 تا 23 در محل خانه کرد سنندج برگزار می‌کند.

ایلنا: انجمن آماتوری ستاره‌شناسی سپهر نو با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه تابستانه در سنندج برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، نمایشگاهی شبانه با همکاری و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین اداره کل ورزش و جوانان به مدت دو شب در خانه کرد سنندج برگزار می‌شود.
این نمایشگاه که دومین نمایشگاه این انجمن در سال جاری محسوب می‌شود، انجمن ستاره‌شناسی سپهر نو به عنوان تنها انجمن فعال در زمینه نجوم آماتوری، نمایشگاهی را در راستای ارتقا سطح علمی استان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل خانه کرد سنندج برگزار می‌کند.
دبیر انجمن با اشاره به فعالیت این انجمن از سال ۱۳۸۶ در استان کردستان گفت: این نمایشگاه شامل سه بخش رصد و تئوری‌های لازم مربوط به نحوه رصد کردن، غرفه‌های آموزشی نجوم و پخش فیلم‌های نجومی است و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با تجهیزات آماتوری رصد از نزدیک آشنا شده و از طریق نمایش فیلم‌ها و توضیحات ارائه شده با ابزار و وسایل حرفه‌ای رصد نیز مطلع و دنیای نجوم را بهتر درک می‌کنند.
ماجد طهماسبی با تقدیر و تشکر از ادارات و سازمان‌های دولتی کمک کننده در برپایی این نمایشگاه از علاقمندان دعوت کرد تا با حضور خود در این نمایشگاه در راستای اهداف عالی نظام علمی در استان کردستان این انجمن را یاری کنند.
پیش از این نیز نمایشگاه عکاسی انجمن نجوم در محل نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج با همکاری حوزه هنری استان کردستان برگزار شده بود که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبرو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز