خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

دبیرستان تمام هوشمند اندیشه درکاشان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۱

دبیرستان تمام هوشمند اندیشه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: دبیرستان تمام هوشمند اندیشه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

«حسین حِنطِه‌ای» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: این دبیرستان در ۱۲ کلاس و در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع بنا شده و مجهز به سیستم‌های فناوری مدرن شامل تجهیزات تخته هوشمند، کامپیو‌تر و دیتا پروژکتور است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از این واحد آموزشی که در دو طبقه و با طراحی معماری ایرانی بنا شده مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته که از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان ساخته شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز، فناوری‌های مدرن، نیاز مراکز آموزشی به ویژه مدارس خاص مثل نمونه دولتی و استعدادهای درخشان است که دانش آموزان ممتاز و نخبه را شامل می‌شود.

به گفته وی، بیست واحد آموزشی و سالن ورزشی در حال ساخت و تکمیل است که در صورت تامین اعتبار و تحویلبه موقع، بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش ششهرستان کاشان برطرف خواهد شد.

حنطه‌ای گفت: با بهره برداری از دبیرستان اندیشه، دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی امام محمد باقر علیه السلام، سال تحصیلی جدید را در این واحد آموزشی آغاز خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز