خبرگزاری کار ایران

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

مادر سه شهید و پرستوی مهاجر در برزک کاشان دعوت حق را لبیک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۱

مادر شهیدان علی محمد،حسین و احمد میرزایی، اصوه صبر و مقاومت از شهر برزک کاشان دعوت حق را لبیک گفت و به نزد فرزندان شهیدش شتافت.

ایلنا - کاشان: مادر شهیدان علی محمد،حسین و احمد میرزایی، اصوه صبر و مقاومت در شهر برزک کاشان دعوت حق را لبیک گفت و به نزد فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در کاشان، مراسم تشییع این مادر، عصر روز چهارشنبه 20 تیرماه مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان رأس ساعت 5 بعد ازظهر از اول شهر برزک به طرف صحن مطهر امامزاده سراج الدین ابن موسی ابن جعفر این شهر تشییع خواهد شد.

همچنین مراسم ختم این بانوی بزرگوار عصر روز پنج شنبه 21 تیرماه از ساعت 5 الی 7 بعد ازظهر در جوار گلزار شهدا و در صحن مطهر امامزاده سراج الدین ابن موسی ابن جعفر برگزار خواهد شد.

شهردار برزک در پیامی درگذشت مادر شهیدان (علی محمد،حسین و احمد) میرزایی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، متن پیام محسن حیدری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی فداکار و صبور سرکار خانم زهره ای مادر شهیدان (علی محمد،حسین و احمد میرزایی) که با ایمان عمیق و عشق الهی فرزندانی مومن و مجاهد تربیت و با عزت و سرافرازی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است را صمیمانه تسلیت عرضمی کنیم و در گذشت این بانوی صبور را به روح مطهر آن شهیدان، همه بازماندگان و به ویژه بیت مکرم شهیدان میرزایی تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای روح آن فقیده سعیده، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر وشکیبایی مسئلت می کنیم.

امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیزش مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

نمایندگی خبرگزاری  کار ایران (ایلنا) در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل نیزدرگذشت این اسوه مقاومت و صبر مادر شهیدان (علی محمد،حسین و احمد میرزایی) به روح پاک و مطهر این شهیدان وخانواده مخترمش  تسلیت عرض می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز