خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد:

افزایش ۲ میلیونی سقف پوشش هزینه اعمال جراحی کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۴۱

«در قراردادی که برای سال آینده با بیمه آتیه سازان حافظ تنظیم شده است، سقف پوشش هزینه اعمال جراحی تخصصی بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۸ میلیون به ۱۰ میلیون تومان و سقف پوشش بیمه‌ای بیماری‌های خاص نیز از ۵ میلیون به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.»

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی از افزایش ۲ میلیون تومانی سقف پوشش هزینه اعمال جراحی تخصصی بیمه تکمیلی مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «علی اصغر بیات» با اعلام این خبر گفت: در قراردادی که برای سال آینده با بیمه آتیه سازان حافظ تنظیم شده است، سقف پوشش هزینه اعمال جراحی تخصصی بیمه تکمیلی بازنشستگان از ۸ میلیون به ۱۰ میلیون تومان و سقف پوشش بیمه‌ای بیماری‌های خاص نیز از ۵ میلیون به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی مستمری بگیران از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد و قرار داد مذکور از یکم آذر سال۹۳ تا پایان آبان ۹۴ است.

وی تصریح کرد: مستمری بگیرانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند نیاز به مراجعه برای ثبت نام نداشته و آندسته از مستمری بگیرانی که برای اولین بار تقاضای ثبت نام برای بیمه تکمیلی دارند و یا آن گروه که نیاز به اصلاح اطلاعات یا انصراف دارند در این تاریخ به کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور مراجعه کنند.

رئیس کانون عالی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در پایان گفت: مبلغ سرانه بیمه تکمیلی هر نفر ۲۳ هزارو ۲۰۰ تومان بوده و بیمه شدگان تهرانی می‌توانند به سایتwww. kabta. irنسبت به ثبت نام و یا اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز