خبرگزاری کار ایران

معاون درمان این سازمان اعلام کرد:

رشد ۵ درصدی مراجعین به مراکز درمانی تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۹۱

«۶۹درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، ۲۵ درصد توسط متخصصان و ۶ درصد توسط دندانپزشکان بوده که در ۳۵۳ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی انجام شده است.»

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۲۵ میلیون بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شده‌اند که این میزان رشد ۵/۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

دکتر محمد علی همتی افزود: ۶۹درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، ۲۵ درصد توسط متخصصان و ۶ درصد توسط دندانپزشکان بوده که در ۳۵۳ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۸۳۵ تخت فعال بدون احتساب تخت اورژانس در بیمارستان‌های ملکی وجود دارد، اظهار داشت: تعداد ۴۵۰ هزار و ۷۳۰ مورد بستری در این مراکز انجام شده که نسبت به شش ماه سال گذشته رشدی معادل ۲/۱۰ درصد را نشان می‌دهد.
دکتر همتی تعداد اعمال جراحی در مراکز تامین اجتماعی را ۲۵۵ هزار مورد برشمرد و گفت: ۱۶ درصد این تعداد مربوط به اعمال جراحی بزرگ و ۱۰۵ هزار زایمان انجام شده که ۴۷ درصد آن سزارین بوده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه درصد اشغال تخت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی ۶/۷۲ درصد بوده افزود: حدود ۱۵۰ هزار عمل جراحی سرپایی نیز طی مدت یاد شده در مراکز درمانی سازمان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز