خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

یک سوم از کارگران فصلی شهرداری اردبیل اضافه‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۶۴

«شهرداری اردبیل ۶۰۰ نفر کارگر فصلی دارد که حداقل ۲۰۰ نفر آن مازاد است. / به کار گیری این کارگران برای شهرداری هزینه بر است.»

شهردار اردبیل ۲۰۰ نفر از کارگران خدماتی این شهر را مازاد اعلام کرد و گفت: به کار گیری این کارگران برای شهرداری هزینه بر است.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست مشترک با مدیران سازمان پارک‌ها و فضای سبز اردبیل اعلام کرد: شهرداری اردبیل ۶۰۰ نفر کارگر فصلی دارد که حداقل ۲۰۰ نفر آن مازاد است.

وی افزود: به کار گیری این افراد در واقع به دلیل برخی سفارشات از سوی آشنایان و نداشتن شغل و مسائلی از این قبیل بوده و در حال حاضر جز هزینه برای شهرداری نتیجه‌ای در بر نداشته اشت.

شهردار اردبیل تصریح کرد: به منظور ساماندهی کارگران فصلی هم سازمان پارک‌ها و فضای سبز و هم شورای شهر اردبیل باید تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

بدری با بیان اینکه شهرداری به دنبال به کار گیری کارگران ماهر است، یادآور شد: در دو سال اخیر آموزش کارگران فضای سبز انجام شد که نتایج مثبتی را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: تداوم کلاس‌های آموزشی در برنامه شهرداری است و با این وجود ساماندهی کارگران با توجه به درآمد فعلی شهرداری باید مورد توجه باشد.

شهردار اردبیل یکی از دلایل طرح واگذاری نگه داری فضای سبز در اردبیل به بخش خصوصی را ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد و بیان داشت: به طور مثال اجرای این مهم در منطقه دو اردبیل با کاهش ۲۰ درصدی کارگران همراه بود.

بدری معتقد است در صورتی که طرح واگذاری مورد پذیرش شورای شهر قرار گیرد حداقل ۲۰ درصد چابک سازی کارگران فصلی شهرداری را شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز