خبرگزاری کار ایران

منابع کارگری تکذیب کردند؛

اخبار ضد و نقیض درباره مصدومیت ۵ کارگر شیشه مینا در حادثه سقوط هواپیما

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۷۴

«بر اساس اخبار غیر رسمی، بخشی از بدنه این هواپیما در حین سقوط به دیواره کارخانه شیشه مینا برخورد کرده اما تا این لحظه گزارشی از مصدومیت ۵ کارگر این کارخانه منتشر نشده است.»

در پی اعلام خبر مصدومیت ۵ کارگر کارخانه شیشه مینا در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری از سوی معاون عملیات سازمان امداد و نجات، دبیر خانه کارگر غرب تهران گفت:در جریان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری «هسا» در غرب تهران هیچ کارگر و واحد صنعتی آسیب ندیده است.

«سهراب قنبری» ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه که منجر به کشته شدن ۴۸ نفر شده است به ایلنا گفت: بر اساس اخبار غیر رسمی، بخشی از بدنه این هواپیما در حین سقوط به دیواره کارخانه شیشه مینا برخورد کرده اما تا این لحظه گزارشی از مصدومیت ۵ کارگر این کارخانه منتشر نشده است.

او با بیان اینکه محل سقوط هواپیما در محوطه نظامی بوده است، افزود: پشت دیوار جانبی کارخانه شیه مینا محوطه نظامی است که هواپیمای مذکور در این منطقه حول دیوار جانبی کارخانه شیشه مینا دچار حادثه شد.

این فعال کارگری در غرب تهران در خاتمه تاکید کرد: بر اساس تحقیقات خانه کارگر از کارگران کارخانه شیشه مینا هیچ تلفاتی ناشی از سقوط هواپیما و برخورد قطعات آن به کارگران گزارش نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز