خبرگزاری کار ایران

برنامه صعود کارگران به قله توچال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۷۹

به مناسبت فرارسیدن «پنجاهمین سال ساخت جان‌پناه کارگر بر روی قله توچال»، هیات کوهنوردی کارگران استان البرز صعود مشترکی با هیات‌ها و گروه‌های کوهنوردی استان البرز در قله توچال برگزار می‌کنند.

به مناسبت فرارسیدن «پنجاهمین سال ساخت جان‌پناه کارگر بر روی قله توچال»، هیات کوهنوردی کارگران استان البرز با همراهی هیات‌ها و گروه‌های کوهنوردی استان البرز، صعود مشترکی را به قله توچال برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این صعود مشترک از تاریخ ۲۹ تا ۳۰ خرداد ماه سالجاری در سه گروه انجام می‌پذیرد. کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند جهت حضور در این برنامه حداکثر تا تاریخ ۲۵ خرداد سالجاری، با این شماره تلفن(۰۹۱۶۶۶۲۲۷۵۷) تماس بگیرند و کسب اطلاع کنند.

همچنین تاریخ و زمان حرکت هیات‌ها و گروه‌های کوهنوردی بدین شرح می‌باشد:

گروه‌ اول: روز پنج‌شنبه مورخ ۹۳/۳ / ۲۹ محل تجمع سربند(میدان مجسمه) ساعت ۱۷:۰۰ – شبمانی در پناهگاه شیرپلا

گروه دوم: روز جمعه مورخ ۹۳/۳ / ۳۰ محل تجمع سربند(میدان مجسمه) ساعت ۵:۰۰ حرکت در مسیر سربند – شیرپلا - قله

گروه سوم: روز جمعه مورخ ۹۳/۳ / ۳۰ محل تجمع ولنجک ایستگاه ۱ تله‌کابین به ایستگاه ۷ در ساعت ۹:۰۰

شایان ذکر است داشتن معرفی نامه از شرکت و یا کارخانه برای کارگران الزامی بوده و اجرای برنامه پس از تجمع همه گروه‌ها درقله(بام تهران) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۰ صورت می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز