خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی

سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی در شعب تأمین‌اجتماعی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۴۶

از ویژگی‌های این سامانه، امکان ارائه هر نوع خدمات دفترچه درمانی فارغ از شعبه محل بیمه‌پردازی و یا مستمری‌بگیری و همچنین خارج از محدوده جغرافیای شعب به بیمه‌شدگان است.

مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی از راه‌اندازی سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی در شعب تأمین‌اجتماعی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، «سعید حسینی» با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات جامع و فراگیر به جامعه تحت‌پوشش و در راستای ایجاد شعبه ملی و تحقق تأمین‌اجتماعی الکترونیک با رویکرد تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی عملیاتی و راه‌اندازی شد.

وی افزود: از ویژگی‌های این سامانه، امکان ارائه هر نوع خدمات دفترچه درمانی فارغ از شعبه محل بیمه‌پردازی و یا مستمری‌بگیری و همچنین خارج از محدوده جغرافیای شعب به بیمه‌شدگان است.

حسینی ادامه داد: از ابتدای خردادماه سال‌جاری تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند به اختیار و انتخاب به هریک از شعب سراسر کشور که نزدیک به محل سکونت و یا اشتغال آن‌ها است برای دریافت خدمات بیمه‌ای مراجعه کنند.

مدیرکل امور نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی از ابتدای تیرماه سال ۹۳ در تمامی کارگزاری‌های رسمی سازمان نیز فعال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز