خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت:

مخالفت شدید کارگران بازنشسته تهرانی با ادغام تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۵۵

«اموال و املاک و دارایی‌ها و در آمد سازمان تامین اجتماعی بین النسلی و حق الناس است و دست درازی دیگران به این منابع خلاف شرع است و ما با آن به شدت مخالفیم و خواهان برخورد با متخلفین در این زمینه هستیم.»

کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی کارگر، نسبت به تهدید ذخایر کارگران در سازمان تامین اجتماعی در صورت ادغام در بدنه دولت هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بخشی از بیانیه این نهاد صنفی کارگران بازنشسته آمده است: اموال و املاک و دارایی‌ها و در آمد سازمان تامین اجتماعی بین النسلی و حق الناس است و دست درازی دیگران به این منابع خلاف شرع است و ما با آن به شدت مخالفیم و خواهان برخورد با متخلفین در این زمینه هستیم.

این کارگران در ادامه بیانیه نوشته‌اند که ما با ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی با بیمه سلامت وسایر بیمه‌ها مخالف و آن را به شدت محکوم نموده خواستار حفظ استقلال ساختار درمانی و مراکز ملکی درمان سازمان می‌باشیم.

در خاتمه این بیانیه، کارگران بازنشسته از نمایندگان مجلس درخواست کرده‌اند که نسبت به استقلال کامل سازمان تامین اجتماعی در تمامی زمینه‌ها و همچنین حفاظت از دارایی‌ها و اموال این سازمان کوشا باشند و در این زمینه تلاش و حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز