خبرگزاری کار ایران

سمینار تخصصی کودکان کار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۷

چکیده: سمینار تخصصی کودکان کار با هدف بررسی علمی و تجربی معضل کار کودکان در ایران با حضور کارشناسان و فعالان اجتماعی، مسئولان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها برگزار می شود.

سمینار تخصصی کودکان کار با هدف بررسی علمی و تجربی معضل کار کودکان در ایران با حضور کارشناسان و فعالان اجتماعی، مسئولان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه های شریف، تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی به عنوان برگزار کننده این سمینار اعلام کرد: سمینار تخصصی کودکان کار از سوم اسفند ماه سال جاری به مدت ۵ روز در دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، شهید بهشتی و علامه‌ طباطبایی توسط جمعیت امداد دانشجویی مردمیامامعلی(ع) برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه ستاد خبری این سمینار آمده است: سمینار تخصصی کودکان کار با هدف تعریف کارکودک به همراه ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی این معضل از جهات گوناگون در اجتماع و ارائه‌ی راهکارهای عملی به منظور پیشگیری و رفع این معضل برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سرفصل‌های اجرایی سمینار شامل موضوعاتی هم‌چون جغرافیای کودک کار درایران، بررسی قوانین و مقررات، آسیب‌شناسی اجتماعی و مددکاری، بررسی اقدامات صورت گرفته در حوزه معضل کودکان کار توسط مسئولین، صدای کودکان کار و تجربیات جهانی است که به همراهاجرای تئاتر، نمایشگاه عکاسی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تدوین نتایج سمینار با موضوعیت آسیب‌شناسی معضل کار کودک و آینده‌ی پیش روی این معضل به همراه جمع‌بندی راهکارهای موجود در راستای رفع کار کودکان و پیشگیری از معضلات این قشر در قالب‌های علمی و تخصصی و انتشار آن‌ها در قالب کتابی که بتوان به عنوان مرجعی در زمینه‌ی کار کودکان به آن استناد کرد، از نتایج برگزاری این سمینار ملی خواهد بود.

گفته می‌شود دکتر سید علی کاظمی رئیس اداره کل فنی قوه قضائیه و از فعالان تدوین لوایح تأمین امنیت زنان و حمایت از کودکان فعالیت و همچنین منیره آرزومندیاستاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیرعامل موسسه ایلیا از جمله سخنرانان این همایش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز