خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه یک روزه هنری با حضور کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۸۳

چکیده: «کارگاه این زمین من نیست با محوریت صلح و شادی کودکان، فردا در پارک شهر تهران برگزار می‌شود / تمامی فعالیت‌های هنری این کارگاه یک روزه توسط کودکان به ویژه گروهی از کودکان کار و خیابان و با همراهی بزرگ سالان انجام خواهد شد».

کارگاه یک روزه هنری با عنوان «این زمین من نیست» با محوریت صلح و شادی کودکان، فردا در پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایده برگزاری این کارگاه هنری بر این اساس است که صلح تنها به معنی نه گفتن به جنگ نیست، بلکه صلح در مقابل خشونت قرار دارد و امروز کودکان بیشتر از سایرین در معرض خشونت قراردارند.

کارگاه یاد شده که تلاشی نمادین در جهت نفی خشونت علیه کودکان سراسر جهان است با همکاری گروه هنری کوچ سفید، موزه صلح، گروه هنری زاویه مانا، بنیاد باهمستان، معاونت فرهنگی ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۲ و گروه هنری کاغذ و تا انجام خواهد شد.

از جمله برنامه‌های این کارگاه یک روزه ساخت و نمایش ماکت کره زمین، عروسک‌های پارچه‌ای، سمبل‌های کاغذی، نقاشی با موضوعات شکست ناپذیر و ماندنی بودن هنر صلح است.

به گفته برگزار کنندگان کارگاه یک روزه این زمین من نیست، قرار است تمامی فعالیت‌های فوق توسط کودکان به ویژه گروهی از کودکان کار و خیابان و با همراهی بزرگ سالان انجام می‌شود.

گفتنی است این کارگاه جمعه مورخ ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۴ تا ۱۷ در پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز