خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش پیش نیازهای مهارت تحصیلی و فرایندهای روان شناختی پایه

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۸۷۷

دوره‌های آموزشی جهت آموزگاران پایه اول، مدیران و معاونین آموزشی با همکاری معاونت ابتدایی آموزش و پرورش بهارستان ۱ و مدیریت مرکز مشکلات ویژه یادگیری بوستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دژن رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه  معلمی، کرامتی سترگ و تحفه ای آسمانی است که خداوند به انسان عطا کرده است، گفت:  یکی از مهمترین ملاک ها برای داشتن آموزش و پرورش پیشرفته ، توجه و پرداختن به توانائی ها، استعداد ها، علایق و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از افراد تحت تعلیم و همچنین آموزش آنها براساس آن ویژگی ها می باشد.

وی  با تاکید بر محدودیت‌هایی که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در یادگیری از خود نشان می‌دهند ، اظهار داشت: منطقی است که باید متناسب با نیازهای آموزشی آنها و برای برطرف کردن موانع تحصیلی تدابیری را اتخاذ کرده و اجرا کنیم.

دژن ادامه داد:  لذا در همین راستا مرکز مشکلات ویژه یادگیری بوستان با همکاری معاونت ابتدایی آموزش و پرورش بهارستان یک کلاس های آموزشی برای آموزش آموزگاران پایه اول و مدیران و معاونین آموزشی برگزار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  آموزش پیش نیازهای مهارت تحصیلی و فرایندهای روان شناختی پایه با توجه به مراحل رشد کودک، در سه مرحله به دانش آموزان پایه اول منطقه ی بهارستان یک، در حال اجرا می باشد، تصریح کرد:  فاز اول این برنامه آموزشی در مرداد ماه برای ۶۲ کلاس غیر حضوری برگزار شد و ۳۱ آموزگار، به مدت سی روز مورد آموزش قرار گرفتند.

دژن خاطرنشان کرد: : فاز دوم این دوره آموزشی  از تاریخ ششم مهرماه آغاز شد ه و به شکل غیر حضوری ۴۰ تا ۴۵ آموزگار اول، مدیر و معاون آموزشی مدرسه را مورد آموزش های لازم قرار می‌دهد.

گفتنی است مدارس دوره ی اول در ۵ گروه سازماندهی شده اند و آموزش غیر حضوری تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت و فاز سوم این طرح  دی ماه آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز