خبرگزاری کار ایران

باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان صورت می‌گیرد؛

برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان «هزارتو»

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۸۳۰

برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان «هزارتو» توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به‌منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر باهدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان، اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و با مشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می‌شود. 

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه طرح و ایده خود را در قالب ۲۰۰۰ کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرسhttps://hezartoo.ayandehsazan.irارسال کنند. ایده‌های ارسالی از ۳۰ آذر لغایت ۲۰ دی‌ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان ۱۰ ایده برتر معرفی‌شده و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان‌نویسی موردحمایت قرار می‌گیرند. 

بر این اساس، صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برگزیده به‌جز حق تالیف کتاب، مبلغ ۱۰میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ ایده است و ایده‌های ارائه‌شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد. 

شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۷۵۰۰۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۲۸۴۳۰۴ تماس حاصل کنند.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز