خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی خبر داد:

تهیه شناسنامه و رتبه‌بندی فرمانداران استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۳۵۹

استاندار تهران با اشاره اینکه بهره گیری از کارکنان استانداری در مناصب مدیریتی راهبرد استانداری تهران است از تهیه شناسنامه و رتبه بندی فرمانداران استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران شرایط خاصی دارد اظهار داشت: حتما باید نگاه ویژه ای در مجموعه حراست به موضوعات تهران حاکم باشد، چراکه وسعت و جمعیت این استان نیازمند دسته بندی آسیب ها و فرصت ها است.
 
وی ادامه داد: سرریز همه آسیب های اجتماعی  کشور را در تهران شاهد هستیم، از آسیب های اجتماعی گرفته تا سرقت‌های خرد و کلان که این مسائل وضعیت استان را تحت الشعاع قرار می دهند.
 
استاندار تهران تصریح کرد: در استان های کشور ۸۵ درصد سارقین بومی هستند، در حالی که در استان تهران ۶۵ درصد سارقین غیر بومی هستند کهخ همین امر شناسایی سارقین را دشوار می کند.
 
محسنی بندپی سپس با بیان اینکه مجموعه حراست استانداری تهران بر اساس ارزیابی های وزارت کشور در زمره حراست های برتر در کشور شناخته شده است گفت: امروز تمامی فرمانداران استان تهران از بدنه وزارت کشور و استانداری  انتخاب می شوند و شخصا با همکاری مجموعه معاونت سیاسی و اجتماعی اقدام به تهیه شناسنامه و رتبه بندی فرمانداران می کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران ستادی یا فرمانداران استان از بدنه کارکنان استانداری استفاده می کنیم و این موضوع راهبرد استانداری تهران است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز