خبرگزاری کار ایران

ترخیص ۲۳هزار و ۴۲۴ موتورسیکلت رسوبی تاکنون

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۱۱۶

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون؛ ۲۷۱۵۰ فقره درخواست در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت و تعداد ۲۳هزار و ۴۲۴ فقره موتور ترخیص شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "سیدکمال هادیانفر" اظهار داشت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تاکنون ۲۷۱۵۰ فقره درخواست ترخیص از سوی مالکین و متصرفین در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت شده است.

وی افزود: حدود ۲۳هزار و ۴۲۴ فقره از موارد درخواستی بررسی و ترخیص شده  و ما بقی در شرف انجام می باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: مالکان یا متصرفین هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه شان جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار هادیانفر در پایان گفت: کسانی که موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری ها یا پلیس آگاهی و... توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز