خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت گرفت؛

راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی با پذیرش دانشجویان خارجی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۰۵۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از تدوین و راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی با پذیرش دانشجویان خارجی و ارائه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، نادر توکلی گفت: در نظر داریم با همکاری معاونت بین الملل، معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و سازمان اورژانس کشور دوره کاردانی فوریت‌های پزشکی را به صورت مجازی برگزار کنیم. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: دوره کاردانی فوریت‌های پزشکی به صورت چهار ترم (سه ترم تئوری و یک ترم عملی) ارائه و در دوره اول حدود ۲۵ تا ۳۰ دانشجو پذیرش می‌شود. 

توکلی خاطرنشان کرد: این دوره برای اولین بار از ترم آینده برای دانشجویان کشور افغانستان به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. 

وی گفت: هدف اصلی ما این است که این دوره را به صورت مدون در کشور و منطقه استانداردسازی کنیم. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی در حوزه فوریت‌های پزشکی حاذق خاطر نشان کرد: توان علمی و مهارتی این گروه افراد بسیار مهم است؛ لذا برنامه ریزی برای برگزاری این دوره در اولویت کار دانشگاه قرار دارد. 

وی با اشاره به شرایط بحران کرونا، افزود: معاونت بین‌الملل دانشگاه باید در شرایط فعلی آموزش‌ها را به صورت مجازی پیش ببرد و برگزاری این دوره‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز