خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کانون‌های دانشجویی پویش اهدای خون در دانشگاه‌های علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۹۱

​پویش «اهدای خون اهدای زندگی» به همت کانون‌های تخصصی دانشجویی هلال احمر، کانون‌های جهادی، کانون‌های ادبی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت بهداشت، حسین نظری، عضو شورای مرکزی مجمع ادبی وزارت بهداشت درباره اهداف به راه انداختن پویش «اهدای خون اهدای زندگی» گفت: این پویش با هدف حمایت از پویش‌های دانشجویی در ایام کرونا و هماهنگ با شعار رسمی سازمان اهدای خون که «اهدای خون سالم اهدای زندگی است» شروع به کار کرده است. 

وی پویش «اهدای خون اهدای زندگی» را در راستای پویش «زندگی دست یاریگر توست» برشمرد و خاطرنشان کرد: شکل‌گیری این پویش با حضور فعال مجامع کانون‌های تخصصی هلال احمر، کانون‌های جهادی، کانون‌های ادبی دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ارتش، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دانشجویان فعال در پویش زندگی دست یاری‌گر توست شکل گرفت. 

نظری یادآور شد: ما همچنین امیدواریم که دیگر نهادهای دانشجویی به این پویش بپیوندند. 

دبیر کانون ادبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: پیش از این اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی پویش‌های خوبی را در زمینه انتقال خون آغاز کردند که در نوع خود بسیار اثربخش بود. ما امیدواریم با انتشار محتواهای تولید شده توسط این نهادهای دانشجویی به نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون کمک کنیم. 

عضو شورای مرکزی مجمع ادبی وزارت بهداشت با اشاره به اثربخشی فعالیت‌های مداوم در زمینه فرهنگ اهدای خون گفت: این پویش از تمامی نهادهای دانشجویی درخواست انجام اقدامات مستمر در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در کشور را دارد و امید است همه ما با تولید محتواها و کنش‌های مداوم به تقویت این فرهنگ ارزشمند یاری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز