خبرگزاری کار ایران

حریق در غرفه‌های صنایع دستی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۰۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از سوختن چند غرفه تولید و فروش مصنوعات و محصولات صنایع دستی در پی وقوع حریق خبر داد.

 جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٠٠:۵۴ دقیقه بامداد روزی جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر ری، خیابان مدرس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی مرکزی بود که در آن ١٢ باب غرفه فعالیت می‌کردند. این غرفه‌ها در زمینه تولید و فروش برخی مصنوعات و محصولات صنایع دستی فعال بودند و هر کدام حدود ١۵ متر وسعت داشتند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تقریبا هشت باب از این غرفه‌ها شعله‌ور بود. میزان شعله‌وری و آسیب این غرفه‌ها بین ۵٠ تا ١٠٠ درصد تخمین زده می‌شد به طوری که چند غرفه به صورت کامل سوخته بود.

ملکی با بیان اینکه با توجه به اینکه سقف مجموعه شیروانی بود و غرفه‌ها از طریق سقف به یکدیگر راه داشتند آتش در حال گسترش بود، تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل عملیات را آغاز کردند و از گسترش بیشتر و سرایت به سایر غرفه‌ها جلوگیری کردند. از آن جایی که فردی در این محل حضور نداشت حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی آن زیاد بود.

وی درباره وقوع این حادثه گفت: با حضور کارشناس آتش نشانی در محل و انجام بررسی، گمانه زنی اولیه این بود که اتصالی سیم برق یکی از غرفه‌ها باعث ایجاد حریق و سرایت آن از طریق سقف به سایر بخش‌ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز