خبرگزاری کار ایران

دستگیری یکی از عاملان قتل پدر و پسر خردسال در "خاش"

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۹۸

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عاملان قتل مسلحانه مردی ۴۰ ساله و فرزند خردسالش با هوشیاری پلیس در شهرستان "خاش" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۲:۳۰ روز بیستم آبان ماه سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در میدان "جنت" شهر "خاش" بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۴۰ ساله که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به همراه جسد پسر یک ساله اش که آثار گلوله بر سر و بدن او مشهود بود داخل یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشاهده شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقیقات میدانی از حاضران در محل و شاهدان عینی ماجرا مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای و فاقد پلاک در تعقیب خودروی مقتولان بوده در حالی که یکی از سرنشینان خودروی پژو با سلاح کلاش به سمت خودروی آنها شلیک می کرده که با توقف کامل خودروی مقتولان فردی با لباس محلی از خودروی مذکور پیاده و چند تیر خلاص به سمت آنها شلیک و سریعا از محل متواری شده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت هولناک تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان خاش مأمور شناسایی و دستگیری عاملان آن شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به رد زنی یکی از عاملان قتل در یکی از محلات شهر زاهدان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت، روز گذشته در کمتر از ۷ روز از وقوع این جنایت متهم داخل مخفیگاهش دستگیر شد.

 سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک قبضه سلاح کلاش استفاده شده در صحنه قتل، یک نارنجک دستی، چند قطعه پلاک جعلی خودرو، تعدادی لباس مبدل به همراه یک کلاه گیس برای تغییر چهره و تعداد زیادی سیم کارت کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده علت و انگیزه خود در ارتکاب به این جنایت را وجود اختلافات عمیق با مقتول اعلام داشته است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز