خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۹۴

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی در هفت ماهه اول سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری" اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا در هفت ماهه اول سال جاری موفق شد با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی، بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی به وقوع پیوسته در کشور را کشف کند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی در حوزه کشف جرایم جنایی با سرعت، دقت و اقتدار عمل می کند، گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در سال جاری موفق شدند بیش از ۹۶ درصد از پرونده های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از ۹۱ درصد جرایم جنایی کشور (سرقت مسلحانه، آدم ربایی و ...) را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین تصریح کرد: پرونده های تشکیل شده در پلیس آگاهی به ویژه پرونده های جنایی تا زمان کشف تحت پیگیری کارآگاهان قرار دارد و به هیچ وجه از دور تحقیقات خارج نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قنبری در پایان، پرهیز از همراه داشتن چاقو و سلاح سرد، افزایش مهارت های کنترل خشم، دوری از پرخاشگری، خودداری از نزاع و درگیری و پیگیری اختلافات از طریق راه کارهای قانونی را در کاهش وقوع قتل در کشور تاثیرگذار دانست و از نهادهای فرهنگی و اجتماعی خواست پلیس را در این زمینه یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز