خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعلان اسناد ملکی در تهران و کرج

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۶۲

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد ملکی که اقدام به ۲۰ میلیارد کلاهبرداری در شهرهای "تهران و کرج" کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند جعل و کلاهبرداری در امر سند سازی و جعل اسناد و مدارک هویتی در شهرهای تهران و کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرد.

وی گفت: تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت تا این که یک فقره پرونده سرقت از کلانتری ۳۰ اسلام آباد به این پلیس ارجاع و محرز شد متهمان دستگیر شده همان اعضای باند پرونده کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهمان تحت بازجویی های کارآگاهان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۲۰ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری با استفاده از اسناد جعلی و با شگردهای متقلبانه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اسناد و مدارکی بالغ بر ۴۰ فقره اسناد جعلی اعم از سند ملکی، تعدادی مهر ثبت احوال، مدارک شناسایی و دسته چک جعلی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه تاکنون ۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با توجه به اینکه وقوع جرایم متهمان بیشتر در شهرهای تهران و کرج بوده آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز