خبرگزاری کار ایران

ساماندهی تفاهم‌نامه‌های منعقده با وزارت آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۵۶

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت:با تصویب و ابلاغ دستورالعمل بررسی ضرورت، تصویب و ارزیابی تفاهم نامه‌های منعقده با وزارت آموزش شاهد وحدت رویه در امر مشارکت‌های دستگاه‌ها با آموزش و پرورش خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، شهریار فولادوند معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که براساس زیر نظام راهبری و مدیریت سند تحول نیازمند تدوین نظام جامع مشارکت در تعلیم و تربیت هستیم. در گام نخست و پیش نیاز نظام جامع مشارکت اقدام به تدوین و ابلاغ دستورالعمل تفاهم نامه‌های منعقده با آموزش و پرورش کردیم تا علاوه بر ایجاد وحدت رویه در این خصوص شاهد انعقاد تفاهم نامه‌هایی کاربردی و مشارکت‌هایی عملی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باشیم.

وی با بیان این که به دنبال توسعه هدفمند مشارکت‌ها هستیم تصریح کرد: اهتمام به عوامل سهیم و موثر در جریان تعلیم و تربیت، حذف موازی کاری و تسهیل اجرای مسئولیت‌ها برخی از اهداف ساماندهی تفاهم نامه‌ها است.

فولادوند خاطر نشان کرد: مشارکت‌ها جویی و مشارکت پذیری، داوطلبانه بودن و پاسخ گویی از اصول حاکم بر مشارکت‌ها در نظام تعلیم و تربیت است و بدون شک استفاده از ظرفیت خیرین، نهادها و سازمان‌های علاقمند، بهره برداری از فرصت‌های قانونی مشارکت جویانه از سیاست‌های این سازمان در حوزه مشارکت‌ها است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: براساس این دستورالعمل قبل از انعقاد هرتفاهم نامه‌ای ضرورت، سطح و مفاد تفاهم نامه‌های پیشنهادی حوزه ستاد واستان در کمیته تخصصی تایید و در دوره‌های زمانی مشخص، گزارش میزان تحقق تفاهم نامه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز